Drumfest-2017 (papildināts 20.11.)

Pēdējā iespēja piebiedroties…

vara bungas: Tradīcijas jākopj. Tādēļ mēģināsim 4. reizi atkārtot VB  kopā sanākšanas pasākumu. Tiek aicināti piedalīties ne tikai  VB aktīvie komentētāji, bet arī regulārie lasītāji.  Komentēšanai izmantotos nikneimus nebūs jāatklāj, tāpat profesionāli izturēsimies arī pret citu sensitīvo informāciju. Akīvajā dienestā (PD) esošajiem kā rāda līdzišinējā  prakse  nekas par to (dalību DF) nebūs, tomēr  risku jāizvērtē pašiem.

Vieta: turpat, kur pagājušo reizi (vesu nams Pierīgā sasniedzams ar Rīgas pilsētas autobusu)

Laiks: 19.novembris, svētdiena (20. novembris vairākumam būs brīvdiena)

Programma:

12:00 – svaiga gaisa cienītāju pulcešanās un izglītojoša pastaiga mežā   ( 2-3 stundas, ja laiks būs labvēlīgs).

15:00 – 15:30 galvenā pulcēšanās, VB runa

15:40 – tusiņš  līdz pēdējam bundziniekam. Pirts, baseins, desiņas, uc

Dslības maksa: groziņš ar dzeramo un ēdamo + daži eiro. Cik tieši tiks noteikts vēlāk, jo tas ir tkarīgs no dalībnieku skaita ( maksa nepārsniegs kādus 10 eiro).

Nepieciešamā rīcība:

  1. Līdz 3.novembrim nosūtīt uz varabungas@yahoo.com pieteikumu brīvā formā par gatavību piedalīties DF-2017.
  2. Saņemot VB atbildi (4.-5. novembrī) ar norādīto dalības  maksu, līdz 10.novembrim veikt apmaksu uz norādīto kontu.
  3. Pēc veiktās samaksas saņemt no VB sīkākas instrukcijas par Drumfesta-2017 norises vietu. Tie kuri to jau zina – čillo.
  4.  Ierasties norādītā laikā (plkst 12:00 vai plkst 15:00) un vietā.

Gaidu!

UPD1 Paldies visiem DF-2017 dalībniekiem! Godam nosvinējām VB piecgadi, talkojām pie Vīķu kroga, veicām pārgājienu pa Bolderajas kāpu, izklīdām ap 04:00. Super!  Turpinām.

 

 

 

 

 

49 thoughts on “Drumfest-2017 (papildināts 20.11.)

  1. Pirmkārt, ļoti liels Paldies VB par pasākumu!
    pārgājiens un pirts bija ok, bet mans subjektīvais viedoklis, ka arī sarunas bija kļuvušas kvalitatīvākas! 🙂
    sarunas pat promejot (jau uz rīta pusi) nespēja norimt, tāpēc iemetīšu šeit pāris linkus atmiņas atsvaidzināšanai par tēmu, ko spētu mūsu ZS un vai ir labi kko mest cilvēkam, kuram ir ierocis?!
    https://www.youtube.com/watch?v=cUiUBKHnCXQ pēc sagatavotības līmeņa, šādi varētu izskatīties mūsu ZS 😀 bet rezultāts sasniegts!..
    https://www.youtube.com/watch?v=0OLy08-oU3M uzbrukums Mariumpoles kara daļai. “mierīgie iedzīvotāji” ar molotova kokteiļiem uzbrūk karaspēka daļai, kuru apsargā karavīri ar kaujas ieročiem. īpaši man patīk viņu sūdzēšanās un “nesaprašana” par to, ka uz viņiem šāva 😀 šis varētu būt ļoti labs iemesls, lai atjaunotu omd, kurš izstāstītu visiem LV iedzīvotājiem par to, kas ir sargs postenī, kāds ir viņa uzdevums un ka uz cilvēku ar triecienšauteni nevajag mest ne ķieģeļus, ne degmaisījuma pudeles!..
    garlaicīga preses konference no armija un milicijas puses, kur izstāsta, ka daļā bija arī omd, sadarbība starp varas struktūrām, pateicības viens otram, un arī par sarunām ar sievietēm un vecenītēm: https://www.youtube.com/watch?v=RpuLD_VyGGM
    p.s. tātad, abos gadījumos ir “priekšspēle” (citi video, kuri ir pietiekoši garlaicīgi, lai piesārņotu ēteru), milicijai, karavīriem cenšoties sarunās demonstrantus atrunāt netuvoties vai izklīst. šaušana ir tikai pēdējais punkts, lai noturētu perimetru.

      • cik noprotu, tā ir līdzīga pūļa savaldīšanas metode, bet tikai sarežģītāka. šķiet, ka aizmirsts policistiem izdot patronas 😀

      • Protams, ka prot.. Reiz saķēros twiterī ar Pabriku un Veiko. Abi vienā balsi apgalvoja, ka ZS ir sagatavoti pūļa savaldīšanā, jo kaujas grupas ietvarā gan Latgalē, gan Kurzemē ir notikušas šādas apmācībās. Kad pajautāju cik kakli šīs apmācības KG ietvaros izgāja un vai visos batiņos ir atbilstošais ekipējums = tiku nosaukts par kaitnieku.
        Man jautājums augstajiem kungiem, kāda jēga izplatīt pilnīgi tukšu vēlmju domāšanu?

        p.s. paldies, par foršo pasākumu.

        • Es joprojām gaidu, kā un kad virzīsies pūļa kontroles jautājums uz priekšu, jo iepirkums/procesa virzība apturēta.

          • Cienītais k-gs. Jums augsti stāvošas personas publiski paskaidroja, ka viss ir čotka. Kāds te iepirkums ?? Nenozīmīgas detaļas.

      • lab…, vajag tomēr visiem atzīt, ka vidējais zemessargs nav radīts, lai spētu veikt šādus fiziskus vingrinājumus. vidējais zemessargs sāktu sēkt un elsot jau pēc pirmajām 3-5 aktivitātes minūtēm. domāju, ka arī vidējam policistam šis būtu par grūtu.
        neapbruņotu zemessargu var izmantot kārtības nodrošināšanai pret publiku, kura respektē formastērpu un neveido pūli ar kopēju interesi, jeb jāveido atsevišķas rotas ar spēcīgas miesasbūves puišiem. man nafig kko tādu nevajag mācīties, tas būtu bezjēdzīgi un lieka resursu tērēšana!
        https://www.youtube.com/watch?v=oJ0mUG9tdtg 13.janvāris. domāju, ka pašā sākumā vajadzēja pirmos aktīvistus izķert un nevis nogaidīt, kad pūlis iekarst.
        https://www.youtube.com/watch?v=8QxsXdvXk6s 3.maijs- nožēlojama atkāpšanās, pozīciju atdošana. iespējams, ka nav plāna.
        https://www.youtube.com/watch?v=1l2SS7iM0io mariumpole, 9.maijs- nacionālā gvarde (?) atklāj uguni, bet šajā brīdī jau notiek uzbrukums milicijas iecirknim, kur iet bojā miliči.
        https://www.youtube.com/watch?v=v6HEnZ2v85E šādi tas arī varētu izskatīes LV “bez vardarbības”, jo proporcija ir par labu mums.
        piekrītu, ka kremlistu pusē varētu būt vairāk organizēto grupu (apsardzes firmas, cīņas, airsofta klubi utt)- tas ir kkas starp miermīlīgo protestēšanu un militārajām struktūrām un šajā jomā mēs zaudējam. vienīgā cerība uz policiju. bet tajā brīdī, kad tiek ieņemts kaut viens policijas vai militārais objekts, LV puse jau drīkst pielietot ieročus.
        protams, ir jādiferencē, kur ir policejiskā un kur militārā fāze. bet šī ilgā domāšana tērē laiku, kas ļauj pretiniekam ieņemt arvien lielākas teritorijas. un atkarot jau ir daudz grūtāk.
        un atkal- kas ir ZS??! policists ir policists, karavīrs ir karavīrs, bet kāpēc zemessargam savā ierobežotajā apmācības laikā jābūt universālam un jāmāk abas šīs profesijas? es tāpēc sliecos, ka zemessargs ir drīzāk karavīrs, bet policejiskās funkcijas var veikt ZS EPR un arī PD MP.

          • Kungi! Neaizmirstiet, ka ZS ir uzticēts arī atbalstīt Robežsardzi! Gaidām arī pasu atpazīšanas mācības.

            • 😀 ZS ir ideāls korķis jeb kam, ko augstie kungi ir safukājuši un nav nodrošinājuši normālā līmenī 🙂

        • Militārajai policijai nesen bija palaidnieku savaldīšanas mācības.
          Uz parasto policiju es pārāk nepaļautos. Kopš esmu redzējis Rūdolfa meklēšanu, es apšaubu viņu spējas savākties haosa situācijā.
          Zemessargi toties ir motivēti, jo brīvprātīgi.

          • Amatieru motivācija pārspēj profesionāļu specializāciju… Nabaga vlasts 🙂 Pirms pāris dienām lasīts, ka VP gaida lielas reformas. Tas nozīmē vecie dinozauri beidzot izmirst no amatiem.

          • zemessargi ir motivēti, bet nav īsti spējīgi. bļaut “urrā!” neuzlabo ne fizisko formu, ne apmācības līmeni. kad visiem 8000 zemessargu katru gadu būs izietas pilnvērtīgas 30 apmācību dienas, tad arī motivācija sāks līdzināties varēšanai. tagad kko var tikai 20-30% zemessargu…

            • Palasot tās Veiko peršas pavisam nelāgi paliek, viņi tiešām var sadomāt dzēst uguni ar petroleju. Štrunts ar taktiku kā tādu, riot control tā ir arī bezierunu disciplīna uz refleksa bāzes un psiholoģiskā sagatavotība – t.i. jūtu un emociju notrulināšana vai vismaz paškontrole. Nekādos kursos to iemācīt nevar, to var tikai iedrillēt.
              Kurš īpaši interesējas, lai iegugļo “психологическая подготовка внутренние войска” pilns ar pasaules labāko vertuhaju disertācijām .

              • Ātrumā nenolasu, uz kādu publiku Veiko mērķē, šo sviestu dzenot. Ja pieņemam, ka nav dumjš + visu no iekšienes pats redz.. Meklē mīkstu vietu AM, pēc loģiski paredzama fiasko iekš vēlēšanām?

              • Mums batiņā ap 2006.-2010. gadu bija vairākas pūļa savaldīšanas mācības. Pēc tam kaut kā noklusa.
                Tiesa specializēta ekipējuma mums nav, tik vienreiz iedeva pilnu komplektu izmēģināt. Pārējā laikā trenējamies trenkāt ar ieroča stobru.

                • sausais atlikums. Virspusējas zināšanas tā laika ZS, kuri bija mācībās. 2017 g. de facto, cik no batiņa to darīja? Ja ekipējums nav, tad viņš arī nebūs. (parasti aizņemas no MP, kuriem pašiem vajadzēs 🙂
                  Tā arī trenkāsi ar ieroča stobru piemēram lidojošus bruģa gabalus.

              • vads arī bija. Strīds nav par faktu. Bet par to, ka kungi šo pārvērš, kā ZS (organizācija) ir gatava pūļa savaldīšanai. Lai viņi savāc uz piepešu krīzi, kaut to Kurzemes vadu, kurš toreiz trennējās.. Tak sen izklīduši pa savām vienībām kur kurais. Paņem 10 čaļus, apmāci aikido un pasaki, ka ZS tagad ir austrumu cīņu eksperti. Tieši tik pat gudri 🙂

    • Pēc manām domām……zinot to, ka liela daļu no ZS joprojām sastāda 40 un 50 gadīgi veči kas pieredzējuši 90. gadu haosu, mums par savējo motivāciju vai negribēšanu aizstāvēt viņu nolikto posteni noteikti nevajadzētu uztraukties. Man tādas aizdomas, ka būs tieši otrādi – vietējie zemīši bez lieliem sirdsapziņas pārmetumiem būs gatavi izlādēt šaujamos dumpīgos krievu valodā runājošos protestētājos nemaz daudz nedomājot par kaut kādu tur ”cilvēktiesību pārkāpšanu” vai nez ko vēl. Tās atmiņas par barikādes laikiem vēl ir diezgan svaigas , ja Latvija būs jāaizstāv, lodes lidos uz nebēdu (kas protams ir jau cita problēma).

      Cik ar sava bata cilvēkiem runāts, joki te būtu mazi.

      • Pirmkārt nodalīsim posteņa robezas aizsardzību no pūļa savaldīšanas. “izlādēt šaujamos dumpīgos…” bez komandas un uz emocijām ir tieši tas, kas RU vajadzīgs, lai pamatotu jebko. Krimai tai pietika ar aizdomām. Arvien vairāk pārliecinos ka ZS jātur pa gabalu no dumpīgiem pūļiem. Es saprotu ka iekšējā karaspēka LV nav, bet tad jau labāk Dinamo fanātus pretī nolikt.

        • nav tā, ka pilnīgi piekrītu VB un nepiekrītu Veiko!
          kā rādīja pieredze Ukrainā, uzvarēja tas, kurš uz miermīlīgo mītiņu ierodas ar beisbolnūjām un bruģakmeņiem!- Zaporožje, Harkova…
          sliktais scenārijs ir degmaisījuma pudeles un pistoles, bet rezultāts sasniegts!- Odesa.
          Zemessargiem pūļa savaldīšanas izpīldījums būtu galīgi sūdīgs- nekāda psiholoģiskā noturība un taktika nebūs! bet… domāju, ka pūlis tiks savaldīts (iespējams, ka daļēji apšauts vai sašauts) un pie dirsas tur kkāda publicitāte, jo ķengas un meli tāpat būs. Odesā separi sāka uzbrukt unī šaut pirmie, kas ir otršķirīgi. galvenais, ka viņus nosvilināja un kopš tā brīža Odesa kļuva par patriotisku Ukrainas pilsētu!.. ķengas un draudi bija, bet tas arī viss.
          vidējais zemessargs māk ieņemt šaušanas pozīciju, gudrākie (daži) mācās veikt pārunas ar pūli, bet uz vingrošanu ar vairogiem un stekiem, baigi cerēt nevajadzētu. un es pat uzskatu par nevajadzīgu zemessarga opciju.

          • vai nu Tu nelasīji, vai neuzķēri. Veiko pozīcija ir, ka ZS ir apmācīti un gatavi uz Riot Control. Tur nav runa par LKI un ložmetējs pret pūli 🙂 Truli tiek apgalvots, ka ZS var visu, aizmirstot pateikt, kā to pārnest uz reālo dzīvi.

            • batiņš no batiņa atšķiras un iespējams, ka Veiko batiņā ir specializēta rota, kuru šīm nodarbībām apmācīja jeb kurai ar to jānodarbojas. iespējams, ka Veiko šo rotu bik vispārināja uz bataljona lielumu… būtu arī labi, ja kaut uz vienu ZS brigādi būtu pilns vads šādām izdarībām.
              pat SUVā ir specializācija, bet katram no mums tak patīk kko pielikt klāt, lai labāk izskatītos 😀

        • Nu labi pieņemsim notiek sliktākais, pūlis protestētāju neliekas mierā un ZS cilvēciņi izlādē savus AK4 un ir desmit bojā gājušo…….ko ar to Krievija iesāks? Sauks mūs par fašistiem kas abižo krievus?? Tā pat jau tā saka. Izmantos kā attaisnojumu iebrukumam ar Rus armiju?? Ja gribēs, atradīs iemeslu jebkurā brīdī.

          • 1.PK sācies ar viena cilvēciņa nogalināšanu, ko veica pat ne oficiālās struktūras, bet provokātors. Ja gribēs iemeslu atradīs, izprovocēs utml, bet kam tev pašam PAKĻAUTIES provokācijai vai radīt tai apstākļus. Tas mūsu sabiedrotajiem uzdevumu neatvieglos, bet sarežģīs. Labāk gatavosim profesionāļus katrai jomai, lai nebūtu ZS jātrenkā pa uzdevumiem, kuriem tā nav gatava. Btw B/OMD vair iesaukt arī MP rindās – lūdzu gatavo riot control, pēc trim mēnešiem būs jau lietaskoki atlikušajiem 6 mēnšiem līdz nākamajam iesaukumam.

      • Man neliekas, ka >40gadnieku skaits ir TIK liels, un man neliekas, ka daudzi truli izlādētu aptveri bez pavēles. Drīzāk, man šķiet, ka organizēti pūļa stihiski nemieri beigtos ar daudzu ieroču zaudējumu un vispār zaudējumiem. Jo nav pieraduši pie vardarbības, un būtu jāsaņemas, lai aptvertu, kurā brīdī sarkanā līnija ir pārkāpta.

        Kā notika viena no angļu sakāvēm Afganistānā. Sākumā afgāņi gāja līdzi angļu karaspēkam. Tad sāka ņemt nost ieročus. Un tikai tad paši uzbruka un nogalināja angļus. No sērijas par vardes vārīšanu – ja to dara pakāpeniski, tad tā neizleks laukā.

        • atceramies, ka nebūs darīšana ar vienkāršu pūli. UA pieredze rāda, ka pūlis ir masai. Aktīvajā fāzē darbojas profesionāli, koordinēti un apmācīti viesmākslinieki (kaut vai motorolas k-gs. No sākuma viņš tika piefiksēts treniņtērpā visur, kur kaut kas brieda). Pūlis vnk. pavelkas. Tur, kur UA dienesti nostrādāja agresīvi, visu nodzēsa (piem. Mariupole). Tur kur bija minstināšanās, bakstīšanās, nodevība, arī neprašana = jaunās republikas.
          Negribas minēt, kas notiktu ar “uzsprāgušu” zoļiku vai maskačku.. Poliči nepietiks + paši daļa tur dzīvo.. ZS nemāk. Spāņi brauks ar tankiem?

          • No sākuma viņš tika piefiksēts treniņtērpā visur, kur kaut kas brieda
            ===
            Labs sākums būtu, ja zemessargu patruļas sāktu profilaktiski izķert cilvēkus treniņtērpos

            • :D:D:D:D TV jau pazvanīji ?? :):):) Pateikšu, kas notiks. Tiks saķerti pāris futbollaukumi ar parastiem rajona trenniņbikšiem. Taču tie daži desmiti “motorolas”, kurus tiešām būtu jāķer, noraudzīsies tērpušies, skaistos brenda uzvalkos 🙂

      • Nu nezinu, vai tas ir psiholoģiski viegli uz kādu šaut- it sevišķi uz pūli kurš nav apbruņots. Es pat medīt eju tikai kad tā ir absolūta nepieciešamība, respektīvi ir nodarīts kaitējums- jo citādi man nav motivācijas šaut pat uz dzīvnieku.

  2. Draugi!
    Atvainojiet, ka nebiju drumfestā! Bet pēc 18.nov. nebija viegli!

    P.S. Iesaku iet uz “8.zvaigznēm”. Mošķis bija uz pimizrādi kā lūgtais viesis. Forši bija… streļķu sziesmas spēlēja NBS bigbends, skaistas meitenes cienāja ar balzāmiņu. Safotagrafējos ar mūsu dižvīriem.

    Kādas atsauksmes par “Ievainoto jātnieku”…ir kāds bijis?

Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Mainīt )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Mainīt )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.