apstiprinājums šeit
vara bungas: Kauja, ja to var tā nosaukt, notika jau 7.februārī, RU mediji ziņoja ka cietuši ir Asada spēki, bet kā izrādās tie bija RU pilsoņi no privātās militārās kompānijas “Wagner”. US nevēlējās tieši krievu zaudējumus, RU puse tika br1idināta, bet komandvadības trūkumu vai avantūrisma dēļ neaprurēja vāgneriešu uzbrukumu US un kurdu spēku kontrolētam objektam. Atbilde no US puses tika dota ar artilērijas, kaujas helikopteru (sic!) un AC-130 tuvā gaisa atbalta lidmašīnas uguni neiesaistot kājniekus. Apšaude turpinājās vismaz četras stundas. Var teikt (ņemot vērā ievainotos), ka pilns kājnieku bataljons ir iznīcināts pilnībā.
[..]
Голос 1: «Илья привет! Вот то, что новости показывают, да там по телевизору ,что там ,ну в сирии там 25 человек там раненых, там в сирийской там блять армии там ну и так далее короче, это нахуй разъебали наших, вот короче. В одной роте нахуй 200 человек нахуй даухсотых сразу же, в другой 10 человек и вот про третью не знаю, но тамтоже растрепали очень сильно вообще вот короче три роты пострадало, вот били пиндосы, сначала артой накрыли нахуй епыть вот а потом подняли нахуй 4 вертушки и в карусель запустили короче из крупнокалиберных пулеметов нахуй, короче всех хуячили у наших кроме автоматов нахуй небыло вообще ничего, вот ну не говоря там о каком то пзрк и так далее, короче растрепали там ваще ну устроили ад там и пиндосы конкретно и четко знали нахуй что это мы идем, русские вот наши шли завод отжимать а они на этом заводе короче сидели короче мы пизды получили ваще жестких нахуй вот щас мне пацаны отзвонились нахуй там сидят бухают короче, много очень нахуй блять пропавших без вести ну это короче пиздец ваще там блять еще одно унижение блять и ну короче с нами нахуй нуниктовообще нахуй не считается как с чертями поступили вообще думаючто наши сейчас заднюю блять врубят нахуй наше правительство и никто ничего никакую ответку ничего не сделает и никто никого не уничтожит. за это нахуй вот такие вот у нас потери!»
Голос 2: «Брат, ну смотри. Там 177 убитых – только 5-я рота. 2-ку практически не зацепило. Короче 5-ку всю уничтожили, их раскатали там авиацией, вертушками, артиллерией и курды с американцами на них поперли, у пацанов просто не было шансов, 5-ка легла почти вся. Вот остатки тяжелых, сейчас «Тюлпан» придет ночью сегодня, будем тогда встречать уже. Давай, на связи. Викторович тоже, по-моему, если наши, тоже минусовой».
Голос 3: «Короче парняга сейчас отзвонился, они в колонну выстроились, они не доехали до этих метров триста, блядь, семьсот, говорит, до позиций, один взвод вперед пошел, а эти, колонна, стояла. Они короче метров триста не доехали. Эти американский флаг подняли и по ним арта начала жестко хуячить, а потом вертушки подлетели и начали ебашить всех, вот и бегали… Сейчас парняга отзвонил – в общей сложности 215 «двухсотых», вроде так, короче раскатали просто жестко… Обозначили себя… Наши вообще на что надеялись? Типа сами съебутся? Напугаются? Хуй знает… Короче, такая хуйня… Кого-то вообще опознать не могут, там народу до фига. Они стоячую колонну похуячили просто артой даже, пехота даже не выдвигалась, чисто артой нахуячили, и все и пиздец».
Голос 4: «Из техники, говорит, уцелел один танк и один БРДМ, а все остальные «бардаки», все остальные «танки» были уничтожены в первые минуты боя сразу»
avots
UPD1 Для понимания этого события важно учитывать, что рядом с тем местом, где было предпринято наступление, находится богатое нефтегазовое месторождение «Коноко» (Conoco), которое получило такое название по имени своего бывшего американского владельца. Бойцы Демократических сил Сирии отбили его в сентябре прошлого года у Исламского государства и после этого его охраняют.
UPD2 Oficiālā neoficiāla versija
VB: Ņemot vērā, ka runa ir par naftas industrijas objetktu, ticams šāds skaidrojums: Komandvadības kļūmes nebija. Vāgnerieši naturāli izpilda savu saimnieku un investoru pasūtījumus, kas vērsti uz peļņas gūšanu, kas nonāk pretrunā ar RU militārās vadības mērķiem un uzdevumiem SY. Pretrunu rezultātā RU militārā vadība izvēlējās pieturēt informāciju, kas nāca no US un pamatoti apgalvoja, ka RU kraravīru kolonnā nav. To, ka Asada spēku kolonnā ir RU pilsoņi – viessatrādnieki, RU karavīri drīkst “nezināt”, jo oficiāli RU algotņu SY nav.
UPD3 Avots ir 100% saistīs ar vāgneriešiem
Līdz ar to fakts apstiprināts, iemesli joprojām neskaidri, sekas gaidāmas.
UPD 4 Aculiecinieka stāsts
Iievainotā vāgnerieša stāsta atšifrējums:
“Firma , kas nolīga vāgneriešus “Europolis”.Līgumi kā ar būvniekiem un inženiertehniskajiem darbiniekiem. Filmēšana stingri aizliegta.
Bija trīs grupas t.sk. bijušo UA separu grupa “Karpati” , visi trīs kopā nosacīti ap bataljonu (500-600) , daži tanki, artdivizions M-30, pzrk nebija (klīda baumas ka PGA nodrošinās RU oficiālie spēki SY), operācija gatavota ilgstoši, dažas dienas pirms tam pārgāja Eifrātu, tad tika iedoti klāt vēl tanki, sīrijiešu nebija, bet izdalīja SY karogis, ko karināt uz tehniku. Radiosakari tomēr notika ru-valodā. Bija plānots nakts uzbrukums, trieciengrupa – “Karpati” , pārējie apdzīvotā vietā izveidoja kolonnu, lai attīstītu uzbrukumu. Kurdu-US atbilde sākās ar ļoti precīzu mīnmetēju apšaudi turpinājās ar raķešu apšaudi (aviācija ?), bija droni. Personāls kolonnā nebija ieņēmis pozīcijas aizsegā un atradās pie tehnikas, bet tehnika piesaistīja artilērijas un raķešu uguni, sākās haoss. Personāls izklīda, daži nomaldījās, sāka atkāpties. Atkāpjoties klajā laukā peidzīvojā vēl vienu helikopteru uzlidojumu. Atkāpās aiz upes, sašķiroja ievainotos, kas bija praktiski visi kuriem izdevās atkāpties. Evakuāciju veica nekavējoties ar RU militāro aviāciju. Bojāgājušo skaits ap 200.”
UPD 5 Vagnera saimnieku līgums ar Asadu šeit vēršu uzmanību uz 5.3.-7.punktu
UPD 6 MIA saraksts
PS daudzi , jo īpaši tulkojot, nepareizi saprot jēdzienu “zaudējumi” (casualty, poteri) , jo karā zaudējumi tie nav tikai nogalinātie (killed in action – KIA), tie ir arī ievainotie (wounded in action – WIA) un bez vēsts pazudušie (missed in action -MIA). Daži WIA mirs kļūstot par KIA, daži atgriezīsies ierindā, daži MIA atradīsies kā WIA vai KIA vai ne viens ne otrs, dzīvi un veseli. Tādēļ šajā un citos gadījumos zaudējumu skaits ir dinamisks. Piemēram 200 var būt KIA, MIA un WIA kopā.
Bija informācija, ka kopā ar vāgneriešiem bijuši arī krievu SSO vīri.
Pārbaudīt to diez vai izdosies. Bet SpOS piedalīties banālā uzbrukumā nevajadzētu, ne tur, ne šeit, nekur. Tomēr kolonnā viņi protams varēja būt.
Izskatās, ka amīši viņus normāli apstrādājuši……es pieņemu tā arī kalpoja kā sava veida PR demostrācija gan krieviem, gan Assadam. Ka viss pāri Eifrāta upei ir amerikāņu sfērā, un ka tur līst neviens bez Vašingtonas ziņas nedrīkst.
…un baumo, ka kopā pāri pa 600 gab 7,5h garumā… kā lopkautuvē…
skaidrs, ka sy+ru pusē nebija nekādu pga, kas šo lietu padarīja vienvirziena kustībā. iespējams, ka s-400 nesniedzās, jo attālums varēja būt ~450-500km, bet vienalga tas arvien vairāk rada bažas par tā spējām un uzpūsto ažiotāžu. https://ria.ru/defense_safety/20180211/1514387855.html?referrer_block=index_main_3 bet gatavi pārdot pat amerikāņiem!
jebkurā gadījumā ru pusei gan jau kkas kremt un ir vēlme kko atriebt, gaidam turpinājumu!
Domāju zaudējumu skaitļi ir stipri pārspīlēti. Nekādi S-400 nevarētu tikt iesaistīti principā, jo RU neatzīst savu privāto mil kompāniju atrašanos SY.
Ziņojumu tekstos arī ir aizdomīgas vietas, kopumā var gadīties ka incidents notika, bet tā mērogs ir parspīlēts.
piekrītu, ka beigās būs jāizvelk vidējais…
bet šis man atgādina zs cīņu pret zaļajiem cilvēciņiem- krievi savējos neatzīst, amīši izvelk savus gaisa spēkus, bet no ru teritorijām neviens pa us lidaparātiem šaut neatļaujas… njā, katrā zs bataljonā vajadzētu vismaz dažus US karogus 😀
Jebkurā gadījumā šādam “incidentam” būs tālejošas sekas. Likuma pieņemšanu par privātajām armijām Krievijā visticamāk uz ilgu laiku iesaldēs. Pēc komentāriem soctīklos var noprast, ka Vāgnera kompāniju liela daļa darbinieku tagad grib pamest. Un daudzās baumas un pārspīlējumi neradīs jaunu gribētāju pieplūdumu. Pēc tam kad viss būs nedaudz noklusis, gan jau amerikāņu publiskos video ar to, kā viņi likdvidēja to kolonnu. Lieli prestiža zaudējumi. Ka tikai krievi neatsakās no privāto armiju izmantošanas vispār. SSO karavīri vai citi regulārie vismaz nepļurkstētu pa soctīkliem par šādu sakāvi.
Kur tad viņi ies ja pametīs? Tur pievienojās riktīgākie vatņiki kuriem dzīvē nav nekā cita ko darīt. Un nebūs arī nākotnē. Un raškā tādu vatņiku ir desmitiem miljonu. Vāgneram gaļa vēl būs daudz un daudz.
Te būs pieņēmumi cik daudz var būt
https://varabungas.wordpress.com/2018/01/29/100k/
Kvalificēti speci tur varētu būt 100k. Bet deģenerāti, kuriem iedot automātu un palaist kādā virzienā, tur ir desmitiem miljonu. Tieši tādi deģenerāti arī karo Ukrainā un Sīrijā.
Video it kā no notikuma vietas:”
https://vk.com/wall-46268973_1048
Palasot Vkontakte un līdzīgus avotus, kur pulcējas krievijas militāristi un atbalstītāji, skaitlis tiek minēts ~200. Ar komentāriem, ka būs vēl un milzīgu cemmi par valsts varas pasivitāti un PU cenšanos visu noklusēt.
Parādās dažādas versijas par notikušo. Arī šāda:
http://real-vin.com/ubity-215-luchshih-boevikov-putina/amp
Notikušā “naftas pēdas”:
https://inforesist.org/voyna-v-sirii-ssha-unichtozhili-naemnikov-vagnera/
Vispār- tas jai bija tikai laika jautājums. Ko eksistē ļautiņi, kuri pieklājību uztver kā vājuma pazīmi un sparot tikai dūres valodu…
Jautājums kādēļ RU ļāva (klusējot, izliekoties nezinām vai pat informējot US ) šādai sadursmei notikt. Varbūtība ka US atkāpsies ieraugot krievus bija pietiekami maza. Apzināti? Universāla atbilde – bardaks komandvadības ķēdēs.
+100
varbūt viss nav tik vienkārši. šefs komandierim iedeva uzdevumu pabrīvēt naftas lauku. komandieris papukstēja, bet tika pasūtīts .. pildīt uzdevumu. kad komandieris saņēma mutiskus brīdinājumus, tas īpaši neiespringa – šefam tak neteiksi, ka viena tante nupat zvanīja. būs pa nopietno – uzšaus kolonnas priekšā ugunssienu un tad varēs ar mierīgi padarīta darba sajūtu atgriezties – šef – te nesanāk.
izbrīna atbildes demonstratīvais skarbums. te būtu versija par SOPu vai amīšu komandķēdes ātrumu – lēmums par RU pilsoņu likvidāciju bija jāpieņem automātiski vai ļoti augstā līmenī. es sliecos uz pēdējo.
ņemam popkornu un gaidam atbildi. te būtu jānodeg kādam amīšu malkasšķūnim vai Kimam raķete jāizšauj vai jānotiek kādai citai Pu stila specoperācijai. mūs tam šoreiz nevajadzētu skart, jo pliķi sita ar amīšu armijas nevis kurdu spēkiem. jācieš ir US nevis sabiedrotajiem.
US vēroja gatavošanos uzbrukumam veselu nedēļu. Sure viņi zināja visu,kas nāks un kad.
“We had a very productive conversation … we told them [Russians], they knew what was happening. They agreed not to attack Coalition forces. So, from that respect it was successful,” White said.”
US versija izklausās pēc smalkas paņirgāšanās. formāli viss ir very ok. iespējams, ka nolika kārtējo cūku Trampam.
Ja ņem par pilnu šo ziņu, sanāk RU pirmie sāka vēl 2016.
http://en.farsnews.com/newstext.aspx?nn=13950631000607
tad kas kopš 2016. ir mainījies, ka varēja tagad iedot bietē? lēmums tika pieņemts pēdējā brīdī – citādi nebūtu brīdinājuši. vai zināja, ka brīdinājumu neņems galvā?
Vēlēšanas RU IMHO. Par bridīnāšanu zinām no pašu brīdinātāju liecībām, tā kā nebūtu jāņem par pilnu, ja traucē citām versijām.
https://www.gazeta.ru/politics/news/2018/02/12/n_11161423.shtml
“Путин сообщил, что обсудил по телефону с Трампом палестино-израильское урегулирование.”
izkārtojās bataljona formējumā garā desa un gribēja paķert uz pontu. Neviens taču neuzdrošināsies nesodīts noslaucīt bataljonu ar krieviem.
Dēļ šāda stulbuma ”aizmirsa” sadalīt bataljonu dažādos attālumos.
katrā ziņā taktika efektīva- priekšā korķis un tālāk pa ceļu sūta iekšā spaik raķetes.
Video it kā no notikuma vietas, bet iespējams, ka cita vieta un cits laiks. Bet video pamācošs, kas varētu notikt ar automašīnu kolonu, kas pārved LV armijniekus vai zemessargus, ja gaisā valda pretinieks. https://www.youtube.com/watch?v=uP1FQ6tUNKU
tās mašinas izskatās pēc krievu Urāliem, mož arī ir īstais.
Šis ir tas slavenais video no datorspēles 😉
tieši tā
Fū, tad jau nebija pa īstam 😀 !
Krievi vai nē, bet atšāva kā sērgu, pabriesmīgs skats. Nevar tik saprast, vai AC130 vai arī Apache?
Vēl par tēmu:
https://inforesist.org/zhurnalist-ob-atake-ssha-v-sirii-naemniki-vagnera-nikto-i-rossiyskoe-komandovanie-eto-podtverdilo/
https://inforesist.org/general-siriyskoy-oppozitsii-rasskazal-ob-atake-na-rossiyskiy-naemnikov-myi-predupredili-russkih/
Un šajā saitē ( Vāgnera zaudējumu vārdi) parādās norāde uz onteresantas organizācijas eksistenci- Baltijas kazaku atsevišķais apgabals:
https://inforesist.org/unichtozhenie-boytsov-vagnera-nazvanyi-pervyie-imena-pogibshih/
Un ne par šo tēmu,bet nu ļoti uz mums “attiecošu” infu:
http://sprotyv.info/ru/news/kiev/v-latvii-prokommentirovali-styagivanie-rossiyskoy-voennoy-tehniki-k-ee-granicam
Baltijas kazaki nav brīnums, jo bāzējas Karalaučos. Par iskanderiem tiešām vairāk jāuztraucās poļiem un vāciešiem. Mums tie braukā gar robežu un no tā ka tagad ir arī karalaučos mūs vēl vairāk neapdraud.
Par Baltijas kazakiem- paldies, nezināju (diez , Karalaučugabalam ir “rajonu republikāniskās”nodaļas iekš 3B?).
Te vēl viens viedoklis par krievu PMC lomu:
https://inforesist.org/svyazannyie-chuzhoy-krovyu/.
UA autoram liela taisnība, ne pa velti PMC likumprojekts atkal aktualizēts RU. https://colonelcassad.livejournal.com/3937016.html
Cita lieta, ko es pamanīju vāgneriešos – mentāli viņi NAV profesionāļi. Viņi apvainojas, ka viņus nepamana, nenovērtē un uzskata, ka šāds stāvoklis ir laika jautājums, mainīsies vara (arī gaida Putina aiziešanu) un tad jau viss būs pēc viņu prāta. Bet nekas nemainīsies, īstu algotni interesē adekvāta samaksa par nepieciešamo risku un nekas vairāk, viņa saimnieku padarīts darbs, ja var tad vēlams bez lielas šaušanas, bet tas prasa smadzenes un realitātes izjūtu, jo var dabūt to ko var nevis to ko gribētos. Vāgnerieši (plašā nozīmē) pa lielai daļai ir idejiskie – viņi gatavi saņemt mazāk, riskēt vairāk, ja tas pietuvina Russkij mir iestāšanos. Bet to viņi nedabūs, tādēl būs zaudējumi, vilšanās, kurnēšana un saimnieku lamāšana, kas liks saimniekiem viņus visu laiku kaut kur kanalizēt, lai nesadomā pamainīt varu kremlī.
Baltijas kazakiem izrādās ir sena vēsture, tak čto viss ir normas robežās, ja var tā teikt 🙂
vēl
http://docplayer.ru/35737771-Zaporozhskie-kazaki-v-borbe-za-pribaltiku.html
Es par kazakiem neesmu īpaši pētījis, bet man ir radies iespaids, ka jau no seniem laikiem Ukrainas kazaki un krievu kazaki galīgi nav viens un tas pats. Un tajos linkos ir runa par Zaporožjes kazakiem, kas ir Ukrainas kazaki un nepavisam ne tie paši, kas pievolgas un kādi tur vēl ne krievu kazaki.
Arī tagad UA-RU konfliktā Ukrainas kazaki, t.sk. Zaporožjes (ja nemaldos) bija vieni no tiem, kas visasāk bija proUA un antiRU. Tā kā diez vai var vilkt īsti paralēles starp tiem senajiem Zaporožjes kazakiem, kas dienēja Baltijas reģionā, un tagadējiem karalauču kazakiem.
Varbūt kāds zinošāks var paskaidrot to situāciju.
Kādas tur vairs paralēles, vnk ja kāds vēlas, tad pievilkt var. Kazaki nav ne konfesija, ne tautība, ne partijas piederība. Saiknes ar pagātni arī ļoti nosacītas, līdz ar to, kas vēlas ņem un lieto.
Labs raksts btw
http://argumentua.com/stati/banderovtsy-i-kazaki-pochemu-kubanskie-kazaki-ne-bratya-ukra-nskim-kozakam
Ne partija, ne tautība, ne konfesija, nebija gan, bet bija etnosociāla grupa/sabiedrības slānis – līdzīgi kā aristoktātija, zemniecība, tirgotāji u.tml. – kura viena no pazīmēm bija specializācija militārajā jomā, bet tur bija vēl vesela rinda pazīmju. Tagad gan laikam par kazaku uzmetas jebkurš, kas jel kur dienējis (kā tajā rakstā, uz kuru linku ielikāt, minēts).
Mazliet detalizētāka analīze par notikušo šeit:
https://aillarionov.livejournal.com/1047256.html
vēl detalizētāka …

Vecis 40+, tehniķis, ments, čečenija, apsargs, kazaks, sab.aktīvs, Donbasa, Sīrija. Manuprāt ļoti raksturīgs tipāžs.
Bija reiz NBSā tāds kolorīts tips Kuklis-Rošmanis, tagad izrādās LV kazaks
vēl viens kapteinis disidents 🙂
Родился 19 октября 1961 года в Риге, в семье потомственных военных.
Служил в Вооружённых силаx СССР и Латвийской Республики.
В 1999 году ушел на пенсию по выслуге лет в звании капитана.
Vēl par tēmu ” kurš oirmais sāka un kurš kuram atriebjas”:
https://www.google.com/amp/s/topwar.ru/amp:135827-v-shage-ot-voyny-chvk-vagnera-pod-ognem-ganshipa.html
Mazliet plašāka analīze par Krievijas un Turcijas ( ne tikai šo valstu) interesēm Sīrijā:
http://sprotyv.info/ru/news/kiev/voyna-za-siriyskoe-nasledstvo-russko-tureckiy-gambit
Labi, notika viss kā notika, pat vairs nav svarīgas nianses, cik īsti aizgāja bojā, kurš pirmais sāka, kāpēc notika tieši tā kā notika, un vai saņemto info nesniedza apzināti vai bardaka dēļ (šis gan varbūt ir svarīgi zināt RU iekšejās kārtības novērtēšanai).
Svarīgi tagad drīzāk mums ir novērtēt sauso atlikumu no šī:
– krievu sabiedrībā un armijnieku aprindās krītās Putina autoritāte un uzticība režīmam (jo neaizstāv, neinformēja un neatzīst)
– krievu armijnieku rindās un sabiedrībā rodas apjausma, ka amerikāņi viņu armijas vienības var vienkārši noslaucīt no zemes virsas vienā piegājienā, tādējādi mazinās pārliecība par sevi un savām spējām, dažiem pat varbūt rodas histērija no tā, saprotot, ka amerikāņiem līdzi netur
– domāju, ka Putins ar reālāk saprot, ka RU spējas nav tomēr pielīdzināmas amerikāņu spējām, un arī to, ka var dabūt no amerikāņiem pa nagiem
– Putinam vairāk resursu jāvelta situācijas kontrolei RU iekšienē, jo šādi gadījumi palielina gruzdēšanu un neapmierinātību, kas palielina riskus viņa režīmam.
Un nav pat svarīgi, vai realitātē ir tā, kā rakstīju, bet noskaņojumi un domas tādā virzienā ir un darbojas, un tā rezultātā mums laikam situācija uzlabojas, jo RU iebrukšanas risks samazinās – viņiem ir samazinājusies pārliecība par sevi un pirms ko uzsākt viņi padomās divreiz vairāk.
Lai nu kā, izskatās ka šāda gadījuma esamībai ir pozitīvs pienesums attiecībā uz mums.
Es Ptina vājināšanu neuztveru kā diez ko pozitīvu tendenci, ar viņu gan mēs, gan Rietumi kaut kā sadzīvojam 18.gadu. Ja iekšējo satricinājumu rezultātā RU pie varas nonāks nosacītie “kazaki” mūsu drošības situācija ar to neuzlabosies. Drošāk, ja RU ir iekšēji stabila, ekonomiski mēreni augoša, bet tehnoloģiski stagnējoša sistēma. Pēc gadiem 10-15 tas nodrošinās tādu Rietumu militāri-tehnoloģisko pārsvaru, ka karot klasiskā izpratnē viņi noteikti nevēlēsies. Rietumi to nevēlas jau kopš 1991. btw.
Es piekrītu. Es vienmēr esmu teicis, ka strauja Krievijas sabrukšana vai Putina maiņa nebūt negarantē, ka būs labāks rezultāts mums, un sekas atsevišķos gadījumos var būt mums pavisam trakas – gan ja nāk pie varas kāds reāls aktīvs karotgribētājs, gan ja RU notiek kaut kādi ekscesi (sabrukšana vai kas tamlīdzīgs), sākas kāds pilsoņu karš un tad pār mums gāžas bēgļu masas, no kurām daļa paliek te. Tad no pārkrievošanas vispār nekad vairs neizmuksim. Un vēl sabrukšanas rezultātā jautājums pie kā nonāk kodolieroči.
Tai pat laikā mērena Putina vājināšana (nu tā, lai viņš nenogāztos) un vienota milzīga atbalsta neesamība tautas masās (strīdi iekšienē par to, kas ir pareizi, kas nē, kas labāk, kas sliktāk utt.) mums tomēr nāk par labu, jo liek Putinam veltīt resursus iekšējās situācijas noturēšanai. protams, te arī ir robeža – lai nenonāk tik tālu, ka vienīgais veids kā noturēties pie varas un atgūt autoritāti masās ir “karagājiens pret NATO”. Tādēļ absolūti sagrauta uzticība Putinam nav labi, bet ik pa brīdim ir labi, ja tā tomēr tiek nedaudz iedragāta.
Visizdevīgāk laikam ir svārstīgs politiskais atbalsts Putinam tautas masās, bet pietiekami labi rādītāji ekonomikā, lai tauta būtu kaut cik paēdusi un lai nabadzība vai bads nebūtu papildus dzinējspēks atbalstam militārām akcijām uz ārpusi.
Bet viņi arī paši saprot, ka centralizācijas, brīvību apspiešanas un korupcijas savienojums nenodrošina pietiekami augstu izaugsmes tempu, kas ilgtermiņā novedīs pie neatgriezeniskas atpalicības no Rietumiem, ko pat ar GULAG sistēmas atjaunošanu nevar pārvarēt, jo nav jau XX gs. Risinājumi ir iespējami padomju stilā – atrodoties neizdevīgā vai kaitīgā vidē, ieteicams mainīt vidi nevis pielāgoties. Ja problēmas sakne būs tehnoloģijās, tad RU nevis attīstīs zinātni, bet izdomās kā degradēt visus līdz savam līmenim, kurā tā jūtas komfortabli t.i. apmēram XX gs vidus.
Es gan pieturos pie domas, ka Krievija ir jāsabrucina un jāsadala, lai kaimiņus vairs nekad nevarētu apdraudēt.
Sabrucini Zkoreju treniņam 🙂
ZKoreju bez kara nesabrucinās. Krievijas bagātnieki ļoti negribēs, ja Krieviju nolaidīs līdz ZKorejai. Krievijas valdnieka mēģinājums nolaist līdz tādam līmenim nozīmēs Krievijas sabrukumu.
Kāpēc Tu tiražē to muļķīgo viedokli, ka mums bēgļi ir jālaiž. Mums neviens nevar uzspiest kādu laist vai nelaist.
Un itāļiem ar grieķiem, kas spieda vilkt no ūdens ārā?
Pašu stulbums. Iekrautu prāmi uz aizvestu no kurienes braukuši.
lai ko nu teiktu sazvērnieki…. bēgļus ved. Ved organizēti. Arī LV robiņi, kuri frontexa sistēmā patrulē. Tiek dotas pavēles, kuras tiek pildītas. Lai kāds dažādām ietekmes grupām arī ir mērķis šim bardakam, viņš ir plānots.
+1.
Zemessarg, un ja te velsies tūkstošiem tie bēgļi pāri dēļ kaut kāda iekšēja Krievijas pilsoņu kara, tad ko – šausi uz robežas viņus nost? Ja nešausi, tad pie robežas noturēt nesanāks. Runāt jau ir vienkārši, bet realitāte būs tāda, ka viņi tiks ielaisti, kaut kur izmitināti, baroti. Un nometnes, kuras nedrīkst pamest, kur pāris gadus tiek nometināti, kamēr tiek izčekoti, arī visticamāk netiks izveidotas. Pārvietošanās ierobežojumu nebūs. Daļa aizplūdīs tālāk rietumu virzienā, bet daļa paliks te, un domāju pietiekami milzīga daļa, jo te ir viņiem saprotamāka vide un var brīvi sazināties savā valodā.
Varbūt pat paldies pateiks, bet latviešu valodu noteikti neiemācīsies, tiks izmantoti kā lētais darbaspēks utt. Neskatoties uz ekonomisko slodzi, ko varētu pārdzīvot ar laiku, krievu kultūras un valodas spiedienu atkal nelatviešiem pārsniedzot pusi no šeit esošajiem iedzīvotājiem, mēs vairs nepārdzīvosim. Rezultātā pārtapsim par reālu jaunu krievu zemi.
Tā kā, varbūt arī labi, ka tur šobrīd ir Putins, jo:
1) satur pagaidām RU kopā;
2) rada draudus rietumiem un neviens vairs nedomā, ka Krievija ir kāda labā zeme ar rietumu vērtībām, bet ir zeme no kuras jāaizsargājas.
Varbūt pēc gadiem 25, kad paši beidzot būsim vairāk vai mazāk tikuši vaļā no krieviskās mentalitātes un citām okupācijas sekām (es tā ceru vismaz) un atguvuši pašapziņu (nevis kā šobrīd, kad esam pārmetušies no bezierunu klanīšanās krieviem uz bezierunu klanīšanos rietumiem), un pirmajā vietā vienmēr liksim savas intereses, un tādējādi spēsim pieņemt savus lēmumus kā rīkoties, ja te tiešām veļas pāri kāda krievu bēgļu straume, tad arī Krievija varēs lēnām sākt dalīties apgabalos
1. Uz robežas saliks dzeloņdrātis, izraks dziļu grāvi un saliks pretkājnieku mīnas (ar attiecīgiem brīdinājumiem). Pašus agresīvākos ar asaru gāzi trenkās.
2. Pilsoņu kara gadījumā Krievija NBS ir jāizveido drošības zona Latvijas pierobežā. Orientējoši vismaz līdz Veļikajas upei. Tur tad arī varētu koncentrēties bēgļi.
Tad kad tas viss būs izdarīts un tad kad būsim spējīgi pieņemt tādus lēmumus, tad parunāsim. Pagaidām utopija 🙂
Krīzes apstākļos bieži uzrodas cilvēki, kuri spēj pieņemt tādus lēmumus.
Uzrodas. Kļūst tautā populāri. Par nopelniem savas tautas labā tiek utilizēti Hāgā.
Izraēla dod bietē pa labi un pa kreisi. Kaut kā Hāgā neesmu viņus redzējis.
Viņiem visur savējie. Mūsu svara kategorijā skat. bij. Dienvidslāvijas ģenerāļu keisus.
Tu domā ārpasaule tev tā vienkārši ļaus apšaut bēgļus ar automātiem un mīnām 😀 ?? Neaizmirsti, ka Eiropas savienībai ir diezgan stingri likumi saistībā ar cilvēktiesībām , un ka Eiropas savienībai ir liela ietekme uz Latvijas ekonomiku. Neviens mūsu politiķis negribēs riskēt ar subsīdiju vai ES fondu naudu nogriešanu
Fondi vispār pēc 2020. gada tāpat būtiski apsīks.
Uh, tad tik atvēzēsimies 🙂
Klau, ja Krievijā būs pilsoņu karš, tad neviens vairs neinteresēsies par dažiem desmitiem bēgļu, kuri uzrāvās uz mīnām pie Latvijas robežas.
Tu vēl to politiski (PK mīnas) dabū gatavu. Somi sen jau štuko tajā virzienā
https://news.err.ee/116642/finland-pondering-mine-defenses-on-eastern-border
Analoģiskās problēmas būs Somijai, Igaunijai, Lietuvai, Ukrainai, Baltkrievijai, Ukrainai, Gruzijai utt. ES tai brīdī domās, ka neitralizēt Krievijas kodolraķetes, lai netiek Grikinam nagos.
par to domās USA. Tas ir kā bankā. Un izdomās.
Tai pat laikā mērena Putina vājināšana (nu tā, lai viņš nenogāztos) un vienota milzīga atbalsta neesamība tautas masās (strīdi iekšienē par to, kas ir pareizi, kas nē, kas labāk, kas sliktāk utt.) mums tomēr nāk par labu,
=================
To pašu grib rietumi jau gadu desmitiem ilgi, ieskaitot PSRS laikus. Nevajag aizmirst kā Bušs vecākais Kijevā stāstīja ukraiņiem, ka nevajag stāties ārā no PSRS.
Es tomēr domāju ka labāk ir lai viņi sabrūk. Un kad būs bēgļu vilnis, es gulēšu teltī pie RU robežas ar automātu pie sāniem.
+
Vēl labāk ir pāriet robežu un gulēt ar automātu dažus desmitus kilometrus tālāk. Lai ir buferzona.
Tā, kara ministrs mums jau ir, tagad redzu NBS komandieri 🙂
aizmirsi pieminēt teorētisko koalīciju, kura šitos abus varoņus vālēs vienā vietā ar kaktusu.
Tagad redzu nākamo ANO ģenerālsekretāru!
ūja, neņemšu tak Veiko maizīti nost 🙂
Mjā, tam uz rudeni tā būs aktuāla problēma.
Diezgan acīmredzami, ka Vēķis cer iešļūkt NATO Izcilības centrā. Vienīgi jautājums, vai viņam starp dzīvesvietu un Slokas ielu ir labs sabiedriskā transporta savienojums, jo Spolīša kungs nez kāpēc vairs ar auto nebrauc.
😀
“amerikāņi viņu armijas vienības var vienkārši noslaucīt no zemes virsas vienā piegājienā, tādējādi mazinās pārliecība par sevi un savām spējām, ”
te tomēr nebūs stāsts par spējām, jo RU nepacēla aviāciju u..c. wunderwafi, bet gan par attieksmi un organizāciju. US 4h mīcīja krievu pilsoņus un gaidīja RU reakciju.
tas ko šobrīd var droši izsecināt – vāgners ir kļuvis ļoti slikts darba devējs.
Protams, tas nav reāla kauja ar pilna spektra spējām no abām pusēm, bet sabiedrības apziņā tas aizķersies – ka amerikāņi viņus noslaucīja no zemes virsas un viņi izdarīt neko pretim nevarēja.
nevis ka nevarēja, bet ka kā parasti – bardak i ‘h%% položili’ ibo babi novih narozhajut. kas arī, protams, neskan pozitīvi, bet ir pierasta lieta.
Nevarēja, nevis kā parasti bardak, bet kā parasti nevarēja, jo pie dirsas, kas tev arsenālā, ja to NEVARI izvilkt laikus ārā, vienalga, kādi iemesli, tātad, tu nevari sevi aizstāvēt.
Pat, ja arī RU paceltu aviāciju un vienībām būtu bijusi pretgaisa aizsardzība, iespējams notriektu kādu Apache un Raptoru, bet globālo rezultātu tas nemainītu.
Nevar tā vieglu roku, atklāti un nesodīti “triekt” jebko, kas pieder pie citas valsts BS. Tad sīkam taktiskam incidentam “apšaude pie Hašimi”, kāds tas joprojām paliek, būtu patiesi globāls rezultāts. Ir bijuši gadījumi, kad US lidmašīnas tika apzināti notriektas, bet tad apstākļi bija būtiski citi – US puse bija konkrēti vainīga (U-2) vai īstais agresors maskējies (PSRS lidotāji un padomnieki Korejā un Vjetnamā uc). US konkrētā situācijā būtu noteikti jāatbild, tad jātbild uz atbildi utt tā tas viss var sākties par ko dauzkārt ir brīdināts.
Krievi, ja visu zināja līdz pašai augšai, vienkārši zināja, ka ņehuja nevarēs pret amīšiem iesākt, ja pacels savu aviāciju augšā, centās paņemt uz ponta, sak, sanāks – sanāks, zbs! Nesanāks? Da i huj s ņim, citu reizi izdosies pindosus apčakarēt!
Tas vai arī viņiem nebija pietiekama intel’a par to, cik daudz un kādi USA spēki tur sēž un ko līdz ar to amīši metīsies aizstāvēt uzbrukuma gadījumā.
tev kā apakšvienības komandieriem tagad ir zināms RU PMK taktiskais musturs 🙂 Vāja vai nekāda izlūkošana, gatavība riskēt (avantūrisms), kāre uz PR izdevīgām uzvarām, vāja komandķēde.
Urrāāā!!!!! <-aptuveni 2PK stilā grib uz gaļu izmaukt?
Atgādina kaut ko, vismaz mācībās…
Tu to pateici 😉
Nu jau pat parādās versijas par to, ka aizvakar nokritusī lidmašīna ir pašu krievu darbs, lai novērstu uzmanību no Sīrijas gadījuma. Tā kā Sīrijas gadījumā RU vadība nekādi nereaģēja (nevarēja, jo viņu tur nav) un par nereaģēšanu (cilvēku izpratnē – vienaldzību un/vai nodevību) saņem milzu pārmetumus, un kas svarīgākais (un Putinam bīstamākais) – gan no opozicionāriem, gan Putina un RusskijMir atbalstītājiem – tad bija vajadzīgs kaut kas, lai novērstu uzmanību.
Tas tikai RU iekšējai lietošanai, Rietumos tā nebija ziņa nr.1 ne 8. ne vēlākajos datumo. RU ir tā problēma, ka vāgneriešus ne viņi paši, ne RU pisoņu vairākums neuztver kā “kara viesstrādniekus”, bet kā kārtējos atbrīvotājus, glābējus, aizstāvjus utt. Tas savukārt neiet kopā ar to, ka no RU likumu viedokļa viņi vēl joprojām ir kriminālsodāmi noziedznieki – likuma, kas legalizē PMK jorojām nav. Te var palasīt par shēmu caur ko GRU vai kas viņus tur kūrē ir pielietojusi reģistrācijai. RU iedzīvotājiem klasiskā kognitīvā disonanse – atbrīvotāji vai noziedznieki, vai atbrīvotāji-noziedznieki. error
Bet tas jau arī ir tikai svarīgi RU iekšienē, jo mums ir svarīgi kā RU iekšienē tas tiek vērtēts un kādas sekas izsauc RU iekšienē – gan politiskajā, gan militārajās aprindās, gan tautas masās – līdz ar to mainās arī attieksme un iespēju novērtēšana RU iekšienē attiecībā pret mums. Ko rietumos ierindas pilsonis domā, tam, manuprāt nozīmes nav. Svarīgi gan, ko domā un kā vērtē rietumu militārajās un politiskajās aprindās. Un tur šādas lietas tomēr vērtē – vismaz militārajās (NATO) aprindās, un arī visticamāk USA politiskajās aprindās, par Eiropas politiķiem ko un kā vērtē gan neesmu pārliecināts 🙂
Nebūs disonanses tiklīdz par TV pateiks kā ir pareizi.
Viņi paši nezina. Ļoti vāja un nepārliecinoša savas versijas bīdīšana. Paņēmuši Marsa(!) tuksneša bildi, piemontējuši tam sadauzītas UA kolonnas attēlus, paši palaiduši apritē, paši ar pompu atmaskoja to kā feiku. Tipa ja tas ir feiks visa pārējā informācija arī. Viena problēma neviens nopietns novērotājs uz to Marsa bildi neuzķērās. Paņēmienu kā tādu gan der pierakstīt blociņā 😉
Metode jau krievam visnotaļ iecienīta – tieši tad pats ar pēdējo Navaļnija sižetu:
Navaļnijs caur mauķeles izmuldēšanos uz jahtas savelk kopā Deripašku ar Prihodko – un attiecīgi pat Manaforty ar Putinu.
Damage control nolūkos mauķele paziņo, ka pie tam uz jahtas grupveidā izvarota -> tad pasaka, ka par izvarošanu pajokoja -> tātad arī visi Navaļnija secinājumi ir nepareizi un sameloti.
Ta ir veca un daudz reizes pārbaudīta metode – saģenerēt kaudzi ar papildus info līdz pat apsurdam un noslīcināt patiesību infotroksnī. Ļoti jauti vērot kā attīstās disksusijas vai notikumi RU resursos, ja esi uzķeris šo metodi. Dažreiz gan “satura veidotāji” pārcenšās, bet parasti kā pēc instrukcijas mauc 🙂
+
Gan jau izdomās, kā ir pareizi! 🙂 Krievi uz to ir meistari. Ne vienmēr uzreiz izdodās, bet viņi spēj izdomāt riktīgus sashēmotus it kā ticamus līkločus, un galvenais – ka krievu tautas masas ir tādi paši meistari noticēšanā – pietiek, lai vismaz virspusēji būtu ticamība un nevarētu tā uzreiz ar faktiem visu apgāzt 🙂
Šobrīd lieto metodi “uztaisi 100 versijas, lai patiesība pazūd”.
Te vēl šāds video par tēmu, kur runa jau ir par 2 sakautiem bataljoniem, iznīcinātu atbalsta artilēriju un komandcentru: https://www.youtube.com/watch?v=duLstlk2GhQ
Tak tagad no visām pusēm nāks apgalvojumi, ka krieviem miljons nolikts gar zemi, kā tur bija īstenībā zin tikai tai pusē iesaistītie kurdi, amerikāņi, nu un protams krievi.
Nē, starp citu paši US (prese) turās pie skaitļa ap 200 KIA un(!) WIA, 600 un vairāk izplata RU, lai mazinātu ticamību.
Vai tad Pentagons neteica, ka 100 KIA?
American, rebel forces repel attack by mercenaries in the east
The 200-plus deaths dwarf official Russian toll in the war
https://www.bloomberg.com/news/articles/2018-02-13/u-s-strikes-said-to-kill-scores-of-russian-fighters-in-syria
U.S. forces killed scores of Russian mercenaries in Syria last week in what may be the deadliest clash between citizens of the former foes since the Cold War, according to one U.S. official and three Russians familiar with the matter.
More than 200 contract soldiers, mostly Russians fighting on behalf of Syrian leader Bashar al-Assad, died in a failed attack on a base held by U.S. and mainly Kurdish forces in the oil-rich Deir Ezzor region, two of the Russians said. The U.S. official put the death toll at about 100, with 200 to 300 injured
Pats uzbrukums:
Last week’s offensive began about 8 kilometers (5 miles) east of the Euphrates River de-confliction line late Feb. 7, when pro-Assad forces fired rounds and advanced in a “battalion-sized formation supported by artillery, tanks, multiple-launch rocket systems and mortars,” Colonel Thomas F. Veale, a spokesman for the U.S. military, said in a statement.
The U.S., which has advisers stationed at the base alongside Syrian Democratic Forces troops, responded with aircraft and artillery fire.
Savukārt Rus puse uz to atbildēja:
“No one wants to start a world war over a volunteer or a mercenary who wasn’t sent by the state and was hit by Americans,” Vitaly Naumkin, a senior adviser to Russia’s government on Syria, said in an interview.
IXTAMNET I delov net -l ielgabalu gaļa:)
Arī Ru pusē parādās daudz infas ar vārdiem kritušo-intresanti ka daudzi varoņi ir apbalvoti ar Krimas atbrīvošanas medaļu,cīnijušies Donbasā ,tanī pat laikā starposmos vk kontos ir pilns ar bildēm ka dien Pleskavas desanta uzbrukuma-izlukdesanta bataljonos.
Rodas jautājums-cik lielā mēra tie bija Vāgnerieši (algotņi)-nemot faktu ka pašu Vagneru nesen Putins apbalvoja par nopelniem dzimtenes labā.
“Rodas jautājums-cik lielā mēra tie bija Vāgnerieši” . vecā shēma – Pleskavā dienests par mazu aldziņu un bez pačota. komandieri dod brīvdienas ceļojumam uz siltām zemēm. nu un puiši ar personīgajiem T72 un BTR dodas piepelnīties. ja kas notiek – RU ar to nekāda sakara nav.
no tā secinam – visādus bez atpazīšanās zīmēm kadrus var droši šaut nost. problēmas būs ar Hāgu, bet ne RU.
Lai nebūtu problēmu ar Hāgu šaut drīkst neatkarīgi no atpazīšanas zīmēm (tās var būt grūti pamanāmas) bet no ieroču nēsāšanas stila (slēpti/atklāti) un savstarpēji koordinētas prettiesiskas darbības pazīmes.
Ja viņiem rokās Kalaš un tas nav mūsējais, šaut nost var vienalga vai tas Vāgnerietis vai nē. Īsi un konkrēti.
Pagaidām visi video un foto par šo faktu,ko esmu (redzējis) publicētie ir fake-populārakais ar kolonnas iznīcinašanu no gaisa-ir tas pats feik video ko Ru lietoja lai paradītu savu varenību un tehnologijas-nāk no kara videospēles un ir jau gadus 5 vecs orginālā:)
Redzēsim ko nesīs nakotne.
Fakts paliek fakts informacija par notikušo atbilst patiesībai-jautājums ir cik lieli bija zaudējumu apmēri.
Jebkurā gadijumā jo vairāk vīru kas ir professionāli ar kaujas pieredzi (Crimea,UA,Sirija un citi konflikti), tiek utilizēts-jo mums labāk-visi var tikt vērsti pret mums nākotnē.
Savukart valsts attieksme oficiālajā līmenī nenāk par labu Vagneriesu moralajai stajai un kaujasspējām un rekrutēšanas potenciālam vismaz īstermiņā.
Cits aspekts kā tas mainīs politisko un geopolitisko vidi pie mums un ap mums.
Vēl viens viedoklis-situācijas kopsavilkums:
https://inforesist.org/v-interesah-oligarha-i-diktatora-za-chto-pogibli-naemniki-vagnera-v-sirii/
https://twitter.com/MrKyruer/status/963459011873042432
No Reddita……it kā esot īstie kadri no Deir ez Zur
Video ar tanku un lielgabalu uzņemti 10. februārī, nevis 7/8.februārī, kaut tajā pašā apvidū.
Vispār nesaprotu. Cilvēki savāca kritušos un ievainotos, attapās un izdomāja, ka надо оттомстить за пацанов?
Līdz šīm domāju, ka Vāgners darbojas tiešā Maskavas kontrolē. Bet 10. februāris izskatās pēc pilnīgas pašdarbības.
“Možem povtoriķ!” Tanks no 10. februāra, bet lielgabals it kā tiešām no 7.
Limpene-šie kadri ir no tā paša apvidus-taču šeit ir Asādisti kuri meiginaja 2 x atkal provocēt.
Nav pirmās epizodes atspoguļojums.
Tanks izskatās stāv sagatavotā pozīcijā, blokpostenis vai tml
Amerikāņiem nepatīk situācija Sīrijā, Putins ne tikai nav sodīts, bet pat izskatās un uzvedās kā uzvarētājs. Teritorija pa lielam sadalīta, Krievijas lidmašīnas lido un bumbo ko grib, bet visu noliedz. Tik tālu nonācis, ka F-22 fiziski grūstās ar Su-25, bet šaut virsū nedrīkst.
Tad rodas iespēja. Sīrieši ar krieviem vēlas dabūt naftas rūpnīcu. ASV to redz, bet nevis zvana uz Maskavu, bet dambī atver slūžas, pārraujot pontontiltu.
Tik vāja atbilde uzbrucēju var tikai iedrošināt. Redzot bataljonu ar tankiem u.c. tehniku, kurdiem vajadzētu bēgt.
Uzbrucēji tiek pielaisti tuvāk par kilometru, nebumbojot, neapšaudot ar pretanku raķetēm, bet zvanot uz Maskavu. Uz prasību “Apturiet uzbrukumu”, tiek saņemta paredzama (un šoreiz cerētā) atbilde “Neko nezinām, tie neesam mēs”. Nākamās 4 stundas amerikāņi ar visu kas lido, ieskaitot F-22 un AC-130, ar aizrautību, vairāku stundu garumā bumbo.
Rezultātā:
1. Amerikāņi ir pilnībā bez vainas, jo Maskava teica, ka krievu tur nav. (Ministrs Mettis)
2. Putinam pirms vēlēšanām ir asiņains deguns. Atbildēt nevar, tas būs redzams un dabūs vēl.
3. Amerikāņiem ir atstrādāts rīcības plāns nākamajam gadījumam, kad “zaļie cilvēciņi” ir, bet Krievijas militārpersonu it kā nav.
“atver slūžas, pārraujot pontontiltu” maz kur uzsvērts fakts. Bet tiešām svarīgs. Tilts arī bija krievu.
https://warsonline.info/personalii/novosti/siriia/pont-euph26-09-17-1.html
Наведение моста означает, что сирийские правительственные войска всерьез намерены брать левобережье Евфрата под свой контроль, а это означает почти неминуемое масштабное столкновение с курдскими “Сирийскими демократическими силами” (СДС)
ļoti precīzi, tā arī sanāca.
Sāk izskatities, ka visi spēlētāji ir asaptējušies “zaļo” “neesošo” taktikai. Mirklis, kad visi bija bez valodas par nekaunīgu diršanu augstākajā līmenī ir garām. Putinam būs jādomā vēl advencētākas shēmas.
Viens vaņku opozicionārs teica ka kremlim esot bijis plāns mēģināt sagrābt naftas laukus (labākajā gadījumā) un tikt vaļā no ideoloģiskiem vatņikiem kuri kremlim krievijā nav vajadzīgi (sliktākajā gadījumā). Izklausās kā ticamākais variants. Aizsūtīja tur gaļu- ja sanāk super, ja nesanāk arī nav slikti.
Par daudz sarežģīti. Pietiks ar veselīgu interesi par naftas pārstrādes rūpnīcu.
Vēl jāpiemin fakts, ka alga aizkavējās jau kādu ilgāku laiciņu ,tā ka tā arī nebūs jāizmaksā algotņiem.
Līgumos paredzētas ievērojams kompensācijas piederīgajiem, tāpat paliek arī prasības tiesības pret kompāniju, kurai jārūpējas par imidžu, lai rekrutētu nākamos.
Cik dzirdēts ,tad piederīgie nekādus līgumus nav redzējuši,tik zin faktu ka karo,Līgumi spepeni-pieļauju ka tas nebūs viegli kautko izcīnīt.
Līgumi, tas ir šeit, tur ir poņatija. Neatdot pienākošos kompensāciju nav po-poņatijam. Neviens netiesāsies, jo ir citi paņēmieni.
https://www.znak.com/amp/120414 , zinot “Moscow komersus “reputācija viņiem ir pie di….
Atkal “kazaks”. Var jau būt, bet ,ja tu zini maskavas komersus, tad zini ko nozīmē leģitīmo poņatiju pārkāpums naudas jomā, jo īpaši strādājot ar šādu specifisku kontingentu.
Ja līĶi netadot-tad formali bez vēsts pazudis-kompensacija nepienākas-gaidi 5 gadi vai cik tur.
Jebkurā gadijumā-vairumā avotu algas min ar visām exstra piemaksām 150000Rub-kas ir biki virs 1400 euro šodien.
Tikai pārs avotos ir infa ka paredzētas kompensācijas piederīgajiem max līdz 80000.
Kā ir īstenībā-laiks rādīs.
Par naftu-šāda infa bija jau pusgadu pirms šī notikuma,ka esot vienošanās ka Vagneram (Vadība-sponsori-Ru naftas kompānijas…) un to sponsoriem piesolīts 40% no katras ieguves-rūpnīcas dienas peļņas-labs ienākumu avots kā uzturēt CVK.
Starp citu nu jau ir video,kur Kurdi nakošajā dienā rāda savas pozīcijas kas ir apšaudītas ar artu-spriežot pēc paliekām šauts ir ar Grad un smerc/uragan mrls.
Un stāsta ka to darīja Saa puse un krievi.
Daži video ir arī augšā Limpenes ievietotajā twiterkontā.
Интервью с участником разбитой колонны ЧВК “Вагнер”
Operatīvi, paldies. Iesaku skatīties kamēr nav nobloķēts.
Gan jau nekur nepazudīs, caur interneta vietni 2mp3convert var konvertēt kaut vai mp4 formātā un lejupielādēt, ja kādam patīk vākt materiālus.
Vairs jau nav nozīmes lejuplādēt, ja ir atšifrējums, kuram var uzticēties, pārējo visi dzirdēja.
Intervija laba,iesaku noklausīties,stāsts no cietušā ka un kas notika,avots DNR aktivists.
īsumā uz fiksām šaibām, ievainotā stāsta atšifrējums:
“Firma , kas nolīga vāgneriešus “Europolis”.Līgumi kā ar būvniekiem un inženiertehniskajiem darbiniekiem. Filmēšana stingri aizliegta.
Bija trīs grupas t.sk. bijušo UA separu grupa “Karpati” , visi trīs kopā nosacīti ap bataljonu (500-600) , daži tanki, artdivizions M-30, pzrk nebija (klīda baumas ka PGA nodrošinās RU oficiālie spēki SY), operācija gatavota ilgstoši, dažas dienas pirms tam pārgāja Eifrātu, tad tika iedoti klāt vēl tanki, sīrijiešu nebija, bet izdalīja SY karogis, ko karināt uz tehniku. Radiosakari tomēr notika ru-valodā. Bija plānots nakts uzbrukums, trieciengrupa – “Karpati” , pārējie apdzīvotā vietā izveidoja kolonnu, lai attīstītu uzbrukumu. Kurdu-US atbilde sākās ar ļoti precīzu mīnmetēju apšaudi turpinājās ar raķešu apšaudi (aviācija ?), bija droni. Personāls kolonnā nebija ieņēmis pozīcijas aizsegā un atradās pie tehnikas, bet tehnika piesaistīja artilērijas un raķešu uguni, sākās haoss. Personāls izklīda, daži nomaldījās, sāka atkāpties. Atkāpjoties klajā laukā peidzīvojā vēl vienu helikopteru uzlidojumu
Atkāpās aiz upes, sašķiroja ievainotos, kas bija praktiski visi kuriem izdevās atkāpties. Evakuāciju veica nekavējoties ar RU militāro aviāciju. Bojāgājušo skaits ap 200.”
https://www.kommersant.ru/doc/3548170
komersantā intresants raksts:
Частники боевых действий
Дипломаты уточняют, кто погиб от американского удара
По утверждению российского военного источника “Ъ”, причиной инцидента в провинции Дейр-эз-Зор на севере страны стала попытка местных «крупных предпринимателей, в данный момент поддерживающих Башара Асада», захватить нефтяные и газовые месторождения, находящиеся под контролем курдов — союзников США.
С этой целью в наступление двинулись проправительственные племенные формирования, а так называемые отряды охотников на ИГИЛ (ISIS Hunters), усиленные бойцами «ЧВК Вагнера», шли во втором эшелоне. Удару американских ВВС и артобстрелу подверглись и те и другие. Собеседник “Ъ” утверждает, что российское командование в Сирии не давало санкции на проведение наступательной операции на нефтяные поля, которая была воспринята как «опасная самодеятельность». В официальном сообщении Министерства обороны РФ говорилось: «Причиной инцидента стали не согласованные с командованием российской оперативной группы разведывательно-поисковые действия сирийских ополченцев»
Бывший сослуживец нескольких погибших 7 февраля бойцов «ЧВК Вагнера» рассказал “Ъ”, что уже общался с ранеными очевидцами боя под Дейр-эз-Зором в одном из российских госпиталей. По его словам, в тот день отряд ЧВК, подвергшийся обстрелу, действительно насчитывал порядка 600 человек, вооруженных стрелковым оружием, а также артиллерией и танками. Большая часть группы состояла из русскоязычных бойцов, и только меньшую часть составляли так называемые ISIS Hunters. «По сути, это усиленный батальон, но в “ЧВК Вагнера” это называется отрядом. Никаких ПЗРК, никакой поддержки с воздуха у них не было, и никто ее не обещал,— уточнил собеседник “Ъ”.
— Весь расчет был на то, что после артобстрела наши быстро штурмом возьмут этот завод, курды побросают оружие. А американцы уже не будут бить по своим, когда завяжется ближний бой». Но к началу боевых действий развернуться в боевом порядке успела только половина отряда. Остальная часть бойцов ЧВК еще находилась в бронемашинах, выстроенных в колонну в 8 км к востоку от линии разграничения между проправительственными силами и СДС.
Российское законодательство не предполагает наличия людей, не служащих в официальных силовых структурах, воюющих на территории других государств. Понятие «частная военная компания» еще только обсуждается законодателями. «Этих людей государство туда не посылало. Человек, идущий воевать за деньги в качестве наемника, подвергает себя риску, который зафиксирован в его контракте с теми, кто его приглашает. Это не контракт с российским государством. Российское государство не имеет о нем информации»
Публикации о «сотнях погибших» — это классическая дезинформация, которой занимаются западные СМИ, сказали “Ъ” в МИД РФ: «Сейчас проверяем информацию о наличии пострадавших, включая граждан СНГ. Если появятся подтверждения, обязательно о них сообщим»
МИД РФ
Šinī sakarā itkā Matisa vārdi Ru,pirms uzbrukuma Xašhimā:
DM Mattis said last week: ” If you threaten us, it will be your longest and most horrible day”.
Tas arī izskaidro skarbumu atbildes.
Plus notikušais labi atspūguļo USA militārās spējas.
propagandonisms
Un tagad ASV drons iznīcinājis Krievijas armijas tanku lai aizsargātos.
http://www.businessinsider.com/a-us-jet-destroyed-a-russian-t-72-battle-tank-in-self-defense-in-syria-2018-2?r=UK&IR=T
Nav teikts ka tas ir RU tanks ar RU apkalpi. 72. ir visām pusēm.
Ja tas ko džeks par Vāgneru stasta ir patiess……tas ir diezgan (vai vismaz bija) nopitns militārs formējums.
Tēmu var slēgt. Galvenais ko būtu jāpaņem no diskusijas RU sabiedrībā ir tas, ka RU dzimusi un pieņemas spēkā nacionāli socialistiskā opozīcija, kurai tagad ir asins rēķini ko iesniegt gan Rietumiem (pindosiem) gan kremlim – nodevējam, kas ir ļavis pazemot RU Donbasā un Sīrijā. Ar šādu opozīciju kremlim būs grūtāk tikt galā, jo šādas idejas atbalsta daļa armijas, cilvēki ar superideju , gatavību par to cīnīties un ciest, tie nebūs pūkaine Sobčakas hipsteri. Ja labējā opozīcija RU ir satīrīta pilnībā, tad dienas kārtībā tagad būs kreisā.
Tas stabili? Jo, cik lasīts, Krievijā labējais spārns ar Krimu stipri sašķēlās, un tieši NS subgrupa lielā mērā nostājās ukraiņu pusē (un daļa arī aizbrauca karot viņu pusē) – Kremļa pusē karogus vicināt palika skaitā lielākie ultranacionālisti (tie ar pseido SS formām), monarhisti un citi ērmi.
Varbūt kļūdos.
krimas jautājums šķeļ liberāļus, tas nu noteikti, Navaļnija sekotāji redzamākais piemērs. Turpretī piemēram nacboli-ļimonovieši vispirms pārgāja no opozīcijas kremlim pozīcijā, kad bija jākaro Donbasā, bet tagad bļau ka ir nodoti. UA var simpatizēt tiešām ērmi kuriem simboli svarīgķi par ideoloģiju, kas tic ka UA kaut kas tur atdzimst. Es runāju par normāliem ru nacionālistiem ar kreiso dienās kārtību. Tādu būs daudz un tie prot būt nikni.
Domā Girkinu un Co.
“Girkins” protams ir brends, bet Co ir daudz plašāka par Girkina līdzjūtējiem, es teiktu “novokazaki” – PSRS 2.0 idejas nesēji, kreisie, radikālie, deklasētie strādnieki un zemnieki, kas neredz sev vietu RU kapitalismā, vīlušies Putinā un nav gatavi pacietīgi gaidīt/pieņemt nākamo oligarhu un siloviku elites ielikteni. Karošana par pusvelti atbrīvo no nepilnvērtības kompleksa un dod cerību, ka valsts un tauta novērtēs viņu pašupurēšanos, ka izdosies.
Par to nav iebildumu un diskusijas, daudz ir un nikni prot būt. Skatos kategorijās a la Reiberts, kur kolektīvs konkrēti nostājās UA pusē – bet tie galīgi nav vairākumā, nestrīdos.
Faktiski jau Kremlim stipri veicas, ka no daļas šitā kontingenta izdevies tikt vaļā, dodot iespēju atrast nezināmas kapavietas LNR un DNR dienestā.
ASV gaisa spēku ģenerāļa preses konference, izrādās, ka izmantojuši pat B-52!! Tas nozīmē, ka arī ASV rūpīgi gatavojusies šim pasākumam, nedēļ esot vērojuši pretinieka spēku koncentrāciju:
https://www.defense.gov/News/Transcripts/Transcript-View/Article/1441080/
Ja pieņemam versiju par “Trampa viltīgo plānu”, tad iespējams US zinot ka RU nav resursu ar ko atbildēt, izmantoja situāciju, lai ar kremļa politiku vēl vairāk tiek neapmierināta (pēc Novorosijas izgāšanās) radikāli patriotiskā iedzīvotāju daļa, kas neradīs Putinam lielas problēmas, bet tomēr novirzīs resursus no liberālo kāmīšu slaktēšanas.
Kāds ir šo algotņu statuss, raugoties no starptautiskajām tiesībām/ANO konvencijām utt?
Privātās militārās kompānijas kā komercdarbība nav aizliegta, tādu ir daudz visā pasaulē. Redzamākais piemērs -Academy aka Blackwater, ir vēl virkne tādu kas nodrošina kuģu pavadību pret pirātiem utt. Problēmas sākas tad, kad a) PMK darbojas bez vietējās varas atļaujas (vagneru sedzošai kompānijai tāda ir) b) pārkāpj paši savas izcelsmes valsts likumus (attiecas uz vagneru, jo RU nav likuma par PMK). Jau rakstīju par RU izmantoto shēmu: ir divas kompānijas ar līdzīgiem nosaukumiem viena A1 reģistrēta RU un nodarbojas ar, teiksim, darbiekārtošanas biznesu (rekrutē personālu uz vietas piemēram būvniecībai SY), otra A2 tiek reģistrēta ofšorā un slēdz līgumu ar valsti-klientu (piemēram Asada režīmu). Formāli, no RU pašreizējo likumu viedokļa pārkāpuma nav un, ja vēl ir nodrošināts abu valstu valdību labvēlības režīms, viss notiek.
Stāsts no dalībnieka-Ru valodā-janospiež atvērt jūtīgo materialu:))
https://twitter.com/MrKyruer/status/963888360522690561
Ziņo ka 26 gb esot gajuši šodien boja mīnas spradzienā-sabotāžā šodien V PMC.
Zīmīgi ka šonedēl Putins itkā esot slims,vismaz Peskovs to apstiprina.
Atceltas daudzas planotās darbības prezidentam.
Dzeivs
http://www.mk.ru/politics/2018/02/14/putin-poyavilsya-na-publike-posle-bolezni-nalival-sebe-chay.html
Putinam ir dubultnieki. Ja vajadzētu, tie notēlotu ko vajag.
Ko tad netēloja, pareizāk sakot tēloja to pašu – saaukstēšanos?
Tātad nevajadzēja tēlot! Pieļauju, ka Putins šobrīd vēlās nozust, lai nebūtu jāatbild uz jautājumiem par Sīriju.
Jā, šāds fakaps netika gaidīts. Nepieciešams laiks apzināt reālos zaudējumus, izstrādāt uzvedības modeli personīgo un valsts mērogā. Manuprāt iezīmējas kurss aizbāzt mutes tiem piederīgajiem, ar kuriem tas izdosies, atzīt apšaudi kā tādu un zināmus zaudejumus no tiem atdalot ne-RU pilsoņus. Skaitītājs domāju apstāsies pie kādiem pārdesmit “kazakiem”.
Parādījās ziņa, ka viņš intensīvi ticies ar ģenerāļiem un Kremlim oficiāli slimības apstiprinājumi ir netipiski. Pieņem, ka notikumi Sīrijā vainīgi pie šīs slimības:
http://www.bbc.com/russian/news-43051143
Vēl daži viedokļi par šo “pasākumu”:
1. No RU:
https://inforesist.org/putinskaya-avantyura-v-sirii/
2. No UA:
https://inforesist.org/zachem-vyi-posyilali-svoih-muzhchin/
Skat upd4 pie šī ieraksta, tūr iespējamā līguma kopija starp Evro Polis un Asada “gazpromu”.
Ir clivēki tur, kuri, izskatās, nav nozombēti:
http://sprotyv.info/ru/news/kiev/gibel-letchika-filipova-kak-indikator-rossiyskoy-zhadnosti-i-bezprincipnosti
un? to var uzrakstīt par jebko.. konkrētajā gadījumā sanāk, ka US bija sekmīgāki savu biznesa interešu aizstāvībai.
Pieļauju, ka daži šeit zemāk dotās saites sakarā atkal dziļdomīgi uz dos jautājumu “Un?” Un izdarīs analītiski -sarkastisku secinājumu ” to var uzrakstīt/ pateikt par jebko” (atvaino Kek, mans intelekts “nedavelk” lidz secinājumiem – ko Tu ar to gribēji pateikt. Es to saiti ieliku tāpēc, lai būtu iespēja iepazīties arī ar citu – pretēju viedokli no RU tiem viedokļiem no RU, kas nospiedošā vairākumā klasificējās kā “pūšana Putina stabulē”. Jo pārsvarā no RU nāk tikai tāda informācija). Jā, amīši savas intereses dotajā situācijā nosargāja, bet arī par to var uzrakstīt jebko/ viskautko. Bet ne jau par to ir stāsts.
Piedāvāju vēl vienu altrenatīvu viedokli no RU (atkal jau pretēju RU un PU oficiālajai “dziesmai”)- drīzāk situācijas apkopojumu un vērtējumu, kuram ir ne mazāk tiesību uz eksistenci kā jebkuram citam, kurrš balstīts uz faktiem un to analīzi ( atkal jau – redzesloka paplašināšanai,nevis kaut kā teikšanao lar jebko/ kaut ko):
http://sprotyv.info/ru/news/kiev/kak-vagner-horonit-putina-pered-vyborami-analitika
Pēc Zaharovas uzstāšanās un “līdz 10” RU pilsoņu zaudējuma atzīšanas iezīmējas, RU stratēģija šajā jauājumā – viņi uzskaitīs tikai RU pilsoņus, nodalot no UA uc PSRS republiku pilsoņu zaudējumiem, kuru starp vagneriešiem nav mazums. Tā var būtiski novērst ziņas negatīvo efektu, jo man šķiet ka skaitlis 200 KIA ir nedaudz pārspīlēts to var pieņemt kā KIA un WIA kopā attiecībā 1 KIA uz 3 WIA /MIA un no tiem vēl ja nodala tīros RU pilsoņus, tad Zaharovas skaitlis jau būs tuvu patiesībai.
Šis ir labs novērojums
http://yablor.ru/blogs/ekspert-podtverjdaet/6291650
Kādas tik transkripcijas nav redzētas pilsētiņas nosaukumam kur notika apšaude… Laiks visiem vienoties ka to vietu SY sauc Hašam, Хашам (Khasham)